WELCOME TO AMIR SYAFIQ MAZIDI TYPEWRITER | thankyou reader and stalker that arrived this blog | enjoy and peace yoww ...

About Me

My photo
Kuala Lumpur
Kegagalan tidak bermakna kita tidak berjaya tetapi kegagalan bermakna kita kurang usaha untuk berjaya :) instagram: amirsyafiqmazidi

Wednesday, December 5, 2012

kbai

kesempatan di tengah malam yang hening ni aku ambil peluang nak ucapkan tahniah untuk abang abang dan jugak kakak kakak yang dah lepas dari seksaan SPM 2012 . tahniah , walau macammanapun result belum keluar lagi *tangan dekat bahu mata pandang atas* . hahahaha , jahat tak aku . lantak ahh , ada aku kesah ! *sambil buat muka garang tunjuk gigi taring* . tajuk entry aku macam tak kena je kan ? sebab aku main tluis je apa yang ada dalam kepala otak aku sekarang ni .

kbai ni sebenarnya untuk abang abang dan kakak kakak yang dimana tahun depan takkan bersama kita lagi , dan kita adalah senior sekolah , hahaha *gelak jahat sambil tunjuk sailang* . tahun depan aku pulak yang akan menduduki peperiksaan SPM . aku rasa baru macam semalam baru masuk tahun 2012 *seriouslah mangkuk* . Ibu Jamie cakap "TAHUN DEPAN ADALAH PEPERANGAN BESAR BUAT AWAK SYAFIQ" , fuhhhh ~ dia punya ayat "PEPERANGAN" tu buat aku rasa macam dekat Palestin yang hanya menunggu boom boom dari Israel datang menyerang pekan Palestin .

kepada pembaca blog aku , blogger aku mungkin tak sehebat abang Aizat Amirul , akak Anna Khayalan . tapi kalau suka teruskanlah support aku dari belakang *ecewah macam masuk VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA pulak* . aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada pembaca aku dan aku akan terus tulis cerita yang boleh menjadikan korang senyum bila baca , kalau tak senyum , geletek tapak kaki sendiri , okay ? bye , assalamualaikum ;)


No comments:

Post a Comment