WELCOME TO AMIR SYAFIQ MAZIDI TYPEWRITER | thankyou reader and stalker that arrived this blog | enjoy and peace yoww ...

About Me

My photo
Kuala Lumpur
Kegagalan tidak bermakna kita tidak berjaya tetapi kegagalan bermakna kita kurang usaha untuk berjaya :) instagram: amirsyafiqmazidi

Tuesday, December 18, 2012

mereka , sentiasa buat aku happy !

ASSALAMUALAIKUM 

setelah sekian lama meninggalkan dunia berceloteh aku yang agak gila gila merepek dulu , aku senyum balik baca entry entry aku yang lepas , ayat memang kelakar buat aku pecah kaki kepala tu semua . bak kata orang orang dahulu kala , ayat macam gampang , gampang ? lebih kurang lawalah *act aku hentam je* . di pagi yang indah ini , aku ingin jugak bercerita tentang aku lakukan sepanjang hari aku yang dah lepas tu . macam biasa , yang tak nak baca , tidak dipaksa , tutup je blog ni . *bubye lah !


bangun pagi awal awal haritu dah kena kejut sebab sebagai muslim sejati mestilah kena tunaikan kewajipan aku sebagai orang islam . sebelum aku pergi mandi di pagi haritu sebab nak keluar dengan kawan kawan . kalau aku cakap aku keluar pukul berapa nak pergi Dataran Pahlawan & Mahkota Parade pun orang akan kata aku dan kawan kawan aku gila sebab pukul 8 ke 9 pagi dah keluar untuk bertolak . alasan sebenarnya nak melepak je dekat Dataran Pahlawan bukan nak tengok wayang ke apa ke . kitaorang tak carik sarapan semua , kitaorang utamakan padang Dataran Pahlawan tu dulu , lepastu baru carik makan . makan kalau makan biasa biasa boleh tahan ahh lagi , ni makan MC'D . mencanak nak keluar duit woi . kawan kawan aku ni semua kayalah katakan , hahahaha .

aku pergi padang Dataran Pahlawan naik bas je sebab aku takda lesen motor lagi . maklumlah lahir 13.12 memang patutlah ambik lesen pun lambat . lepas dah turun daripada bas tu baru rasa lega dan aku tengok lengang je orang dalam Dataran Pahlawan tu . aku pun tuju ke destinasi yang hendak aku pergi . mula mula tu memang nak carik kawan aku si Hasmah , tapi aku beranikan diri jugak carik dia . sekali ada orang angkat tangan dekat aku , berkata hati kecil aku "barangkali Hasmah" . okay memang betul tekaan aku . mula mula lepak dekat padang Dataran Pahlawan lepastu semua bosan dan idea aku "jom carik makan" , semua masa tu pandang aku macam tak puas je . aku pun diam dan terus jalan . dah selesai makan semua semua ajak main bowling dan masa tu baru kenal mamat sorang ni nama dia Aizat Zahari . 


                                                            Aizat Zahari   


                                         Hasmah dan Amir Syafiq *gedik siot*


                                                            Luqman 


                                                      Akak Dayah Zatie


                                       Yang si pendek comel ni Najiha Jaffar 

SELEPAS BERJAM JAM LEPAK....

memang dieorang ni happening even aku tak tahu apa yang happening sangat lepak biasa biasa dengan diaorang dekat atas padang Dataran Pahlawan tu . dan masa sebelum nak balik tu admin group dekat Facebook tu suruh bergambar bersama , nak tak nak mestilah kena pergi sebab orang dah pelawa kita takkan kita nak tolak mentah mentah pulakkan . okay macam macam gaya ada lah masa bergambar tu . maklumlah admin group tu HOT , memang semua nak melekat jelah masa tu . yang perempuan perempuan boleh jadi gedik , ni kan pulak lelaki kan . hahahahaha . okay cukup sampai disini dulu cerita menarik aku . kalau ada cerita menarik nanti aku update lah okay . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment